Захист дипломних робіт освітньо-професійної програми «Середня освіта (Історія)» ОР «Магістр» студентами заочної форми навчання

20–22 грудня 2023 р. відбувся успішний захист дипломних робіт на здобуття другого (магістерського) рівня вищої світи студентів ІІ курсу спеціальності 014 «Середня освіта (Історія)» ОР «Магістр» (заочна форма навчання). Екзаменаційна комісія діяла у складі голови – проф. Райківського І.Я., членів комісії – проф. Жерноклеєва О.С. і доц. Єгрешія О.І., секретаря комісії – Палійчук І.І. Усього захищали роботи 31 здобувач освітнього рівня «Магістр». У роботі ЕК взяв участь провідний фахівець Інституту історії, етнології і археології Карпат Богдан Паска, який виступив науковим керівником 3-х магістрантів – Сергія Атаманюка, Іванни Винник та Юлії Мельник. 

    Виступи студентів-випускників були цікавими, змістовними, охоплювали різні аспекти (політичні, культурні, економічні, соціальні та ін.) як історії України, так і всесвітньої історії. Окремий розділ, а подекуди низка розділів були присвячені проблемі використання матеріалів дипломної роботи на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти в закладах загальної середньої освіти і закладах позашкільної освіти. Частина робіт присвячені актуальним питанням методики навчання історії у школі. Комісія звернула увагу на високий рівень підготовки, оволодіння фаховими компетентностями випускників спеціальності 014 «Середня освіта (Історія)» ОР «Магістр» (заочна форма навчання).

    Здобувачами магістерського ступеня були представлені підготовлені власні методичні розробки, адаптовані для використання у подальшій своїй педагогічній діяльності під час ведення аудиторних і позааудиторних занять на уроках з історії і громадянської освіти, факультативній та гуртковій роботі у закладах загальної середньої освіти та закладах позашкільної освіти. Підготувавши візуалізовані презентації результатів своїх досліджень, студенти вміло вели себе під час захисту своїх робіт, показали чіткість, логічність, послідовність, лаконічність викладеного матеріалу. Разом з тим, спостерігалася компетентність, вичерпність відповідей молодих дослідників на запитання членів Екзаменаційної комісії, а також етикет та культура спілкування учасників, активна кваліфікована участь у дискусії.